Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 jan 10, 15:16

Morgan har endelig funnet en arena der han hører hjemme. I en ishockeyhall som trener. Jeg er veldig glad for at han gjør det bra i Stjernehallen, og jeg er overbevist om at Stjernen går en lys fremtid i møte med Morgan som trener. 

Men jeg gidder ikke å dra denne Morgandiskusjonen noe videre her. Jo, ett avsnitt til. Men da er det bra.

Grunnen til at jeg tok opp Morgan er at Paco (hans bror) holder med Morgan (forståelig nok) først og fremst, og ikke selve klubbene. Han har selv sagt at han er Stjernen- og FFK-supporter, så jeg får vel tro på det. Paco har i tillegg vært lidenskapelig Lynsupporter (fordi Morgan var der), Mads Østberg-supporter (Morgan var jo med der også), kjempe FFK-supporter (da Morgan var her selvsagt), og nå byens største Stjernensupporter.

Hvis Paco er FFK-supporter som han hevder skjønner jeg ikke at han kan håpe på at Nordlie rasker til seg så mye penger som mulig fra FFK slik at FFK går konkurs. Han nærmest håper på en FFK-konkurs slik at FFK kan starte på nytt igjen. Hvorfor skulle dette hjelpe FFK på noen som helst måte mener jeg da? At Paco støtter Nordlie må han gjerne få lov til, akkurat det bryr jeg meg ikke noe om. Men at han setter Nordlie langt over klubben og håper at Nordlie blir styrtrik og klubben går til helvete skjønner jeg ikke. I tillegg skriver han "Kast (nesten) alle spillerne, hele styret, og behold Nordlie". Men gud bedre, hele styret er jo borte. Skal vi kaste styret med Kosten også? Eller AS-styret? Skal vi starte sesongen med 2 spillere ? Det er derfor jeg mer eller mindre blir oppgitt hver gang Paco poster et innlegg her inne.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f