Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 jan 10, 13:01

Unødvendig av NRK å spøke med både Tom Nordlie Peter og Mueller nå, selv om jeg ikke fikk sett da de "kødda" med Nordlie.

Slike ting går an å spøke med senere, men ikke mens saken er varm og følelsene i spill. Hvis Nordlie får sparken i nærmeste fremtid, kan slike vitser tas om et halvt år.

Er egentlig ganske lei av at riksmedia skal mene noe i hytt og pine om saken når det virker som de har lite innsyn. Det er jo flere "eksperter" i Dagbladet, VG og TV2 som har kritisert FFK, men jeg setter en hundrings på at de ikke har satt seg ordentlig inn i saken.

Det har heller ikke NRK, og derfor syns jeg de bør holde seg for gode til å mene noe om det.

Nå så jeg kun noen få minutter av programmet, men syns Bård Tufte Johansens spøk om at noen fra Lyn kom og samlet inn alle tomflaskene. Slike spøker er både morsomme og akseptable.

Er det noen som burde blitt harselert med, så er det vel egentlig det gamle klubbstyret og Sport ASA...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f