Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 jul 04, 12:24
Ja jeg er enig i mye av det du skriver DeKjök, men faktum er at dersom du overfører dette til næringslivet, så aksepteres det ikke.

Når man er inne i et blindt spor, eller resultater uteblir, må noen ta skylda. Da hjelper det ikke å si. La oss se hvordan det går etter neste kampanje, eller neste produktsatsning, eller neste strategi, eller osv...

Når ting går feil, og ledelsen ikke leverer resultater, så må endringer til.

Her er det tydelig at ledelsen har gjort en grov og stor feil, i forhold til det produkt de skulle levere.

Resultatet kan bli katastrofalt:
- Nedrykk til 1 divisjon.
- Tapt omsetning.
- Tapt markedsføring.
- For høye lønninger.
- Oppsigelser i administrasjon.
- mm.

Jeg sier ikke mer. Det er dette det dreier seg om DeKjök, og det håper jeg alle er klar over.

Jeg vil forsette å gå på FFK kamper, men tror at av 10.000 supportere på hjemmekamper, er det kun 3-5000 som kommer uansett.

Dette er 1 mill i tapte bilettintekter hver hjemmekamp for FFK + salg av effekter, mat og drikke.

Det er dette man må se på, alt har en sammenheng.

Uproffesjonell/uerfarne ledelse = dårlige spillerkjøp= dårlig lag = dårlig med poeng = nedrykk = dårlig med publikum = liten interesse = krise.

Jeg håper jeg tar feil, og at Eggen og laget tar poeng så det suser på høstsesongen, og redder plassen i eliten.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340