Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jan 10, 09:05

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Nei, men de greidde å virvle opp en sinnsyk storm i gruppa. Noe som kanskje kostet oss en ny tippeligakontrakt. Nå får de ham avsatt. Makt eller ikke, kall det hva du vil.

Spillerne har litt taket på blant annet Plankehaugen og massene i denne byen. Og klubbstyrene har gitt altfor mye etter opinionen i gata. Ergo spillerne har en indirekte makt i klubben, noe som blir utnyttet gjennom blant annet unødvendige presseoppslag, og lobbyvirksomhet med planting av info i de riktige kretsene.

Det er synd spillerne ikke ble hørt (hadde makt) i ansettelsesprosessen. Da hadde vi ikke hatt noe "Nordlie-problem" i FFK. Vi kunne tilogmed vært i TL enda... Ansettelsen av Nordlie forsterket bare de problemene som har vært i FFK lenge før Nordlie kom til oss.

Selvfølgelig har spillerne "tak på massene" i byen. Det er da fotball, og laget folk går på stadion for å se, ikke formannen i styret. I hvilke tilfeller har klubbstyrene gitt altfor mye etter for opinionen i gata? Du har sikkert fått med deg at lekasjer, hemmelige møter og interne stridigheter har preget klubben i hele år. Å si at det er spillerne som planter info i "de riktige kretser" er vel ikke engang halve sannheten om FFK anno 2009.

Jeg syns fortsatt at det med makt i spillergruppa er sterkt overdrevet. At ingen spillere har grunn til å være fornøyd med sesongen er jeg enig i, men hva er grunnen til det? Der er det tydeligvis delte meninger, men at for mye makt i spillergruppa er årsaken har jeg ingen tro på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340