Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 23:57

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

 Noen ganger er du så herlig naiv Ymer, eller så bare later du som. Tror du virkelig Nordlie ville vært ett så stort diskusjons-tema om spillerene ikke ville sparke han.

MEN, dette var ikke en Tom Nordlie tråd !!!!!!!!!!

Det var at jeg savner selvransakelse blant spillerene. Hvorfor henger de ikke hverandre ut i media. Det er mer enn nok å ta tak i med drikking etter hver hjemmekamp på Buddah f eks. Nei, lettere å skylde på treneren enn å gå i seg selv.

OG du fortsetter jo å kritisere Tom Nordli i andre tråder, og her, men å kritisere spillerne, det må vi slutte med og se fremover.

Aune er godt likt av spillergruppa fordi han IKKE stiller strenge krav til disiplin og innsats. Klippekort utdeles til de som er kulest og som har spilt mest, for de er vel de beste uansett innsats?

Og spillerene høster heder og ære fordi de sier de vil gå ned 15 % i lønn for å kvitte seg med treneren. Vel det er ikke så vanskelig når du vet du allikevel vil måtte komme til å gjøre det for at arbeidsplassen din skal bestå. Til og med stjernespillerene i Stabæk gikk med på det. Skulle bare mangle at spillere av våre lokale helter sin kaliber tilbyr å gjøre det samme for klubben sin. All ære til årene de har lagt inn, men det freder de ikke for kritikk for manglende innsats forrige år.

Det verste er at spillerne med TN fokuset slipper helt fri. Du sier de har prøvd å si fra om problemer i ledelse og trenersituasjon, men aldri har de prøvd å få fjernet råtne epler i spillergruppa. Nei, Runar Henriksen tapte kampene for de.

Kanskje de skulle ha latt føttene prate og levert full innsats, men det er jo mer behagelig å snakke seg ut av nedrykksstriden.  Det jeg lurer på er om en trener eller adm.dir gjør så du ikke lenger skjønner at du må løpe alt du kan for å avverge en kontring, eller skape en målsjanse?

Jeg naiv? he he he, ja tror du det så vil du bli skikkelig overrasket. Ellers så får resten av det du skriver stå der som et monument over manglende innsikt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340