Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 06 jan 10, 18:19
Endret: 06 jan 10, 18:19
Endret av: Lunddesign

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Haha, utrolig selvinnsikt. "Jeg har ikke fasiten på alt" er det du våger deg til å innrømme, mens du har fasiten på denne saken og andre som har en annen mening er tydeligvis idioter.

"Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?" Det tror jeg stemmer, men her er ikke din mening mer 'riktig' enn noe annen. Det er din personlige oppfatning. Den skal man la deg få ha for deg selv, men legg av deg den holdningen om at din mening er den eneste sanne mening. Minner fryktelig om en religiøs fundamentalist.

Våger? Hva vet du om hva jeg våger eller ei? Du sitter tydeligvis på fasiten om mine tanker om andres meninger... Burde kanskje ikke være så rask på avtrekkeren? Om du leser innlegget til Oomb så har du fasiten. Svart på hvitt. Om man ikke klarer å se det er man mer eller mindre blind. Det er min mening. Det er mine tanker så din fasit var visst feil...

Tro du meg, jeg er ikke religiøs på noen som helst måte. Jeg har heller aldri sagt at min mening er verdt mer enn andres, så igjen presterer du å komme med feil fasit angående meg... Det er ikke min feil at fasiten er som den er. Fasiten er ikke bare min personlige oppfatning, men så utrolig mange andres også. Svart på hvitt. Det er bare å starte og lese om du er interessert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340