Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 jan 10, 18:10
Endret: 06 jan 10, 18:11
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det var da voldsomt. Om det er noe jeg ikke har fasiten på så sier jeg ikke at jeg har fasiten på det. Har jeg fasiten på noe har jeg vanskelig for å sitte og se på at andre går rundt og mener noe annet enn fasiten. Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?

Jeg er veldig glad for at andre har meninger som ikke er like som mine. Hadde det ikke vært det hadde ikke verden fungert særlig bra. Men, det er stor forskjell på meninger rundt saker og ting man ikke har fasiten på enn det er å ha meninger rundt saker og ting som allerede er en fasit til. Det er ikke min feil at jeg sitter med fasiten i dette tilfellet, er det? Om andre vil unngå å se det blir jeg faktisk provosert. Men for all del, om du og andre her inne ønsker å gå rundt med en haug med meninger om ting andre har fasiten på, så skal jeg ikke legge meg mer opp i det.

Rart ingen har meninger om at jorda er flat lenger...

Haha, utrolig selvinnsikt. "Jeg har ikke fasiten på alt" er det du våger deg til å innrømme, mens du har fasiten på denne saken og andre som har en annen mening er tydeligvis idioter.

"Jeg trodde mennesker gjerne ville vite det som er riktig?" Det tror jeg stemmer, men her er ikke din mening mer 'riktig' enn noe annen. Det er din personlige oppfatning. Den skal man la deg få ha for deg selv, men legg av deg den holdningen om at din mening er den eneste sanne mening. Minner fryktelig om en religiøs fundamentalist.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340