Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 11:18

Opprinnelig postet av oasis

 Fint at du synes det var morsomt, men det var ikke slikt ment. Nei, jeg var ikke på det ekstraordinære årsmøtet igår.

Ja, jeg har kontakt med mange medlemmer i FFK, som er skjønt enige om at det er alt for mange lavpanner som er ute etter å følge bjellekua, med total mangel på egne meninger, du får henge deg på det som er i vinden vettu!

Jeg har verken vært for eller imot Nordlie, men når jeg ser argumentene du kommer med, så ser jeg at det er totalt blottet for en mening eller et argument. Kun "meg og andre vil ha Nordlie bort". Lavmål, eier du ikke egne meninger?

Jeg gir min fulle og hele støtte til Nordlie!

Sa jeg at jeg synes det var morsomt? Jeg spurte om det var et forsøk på å være morsom.

Hvem er "bjellekua" i dette tilfelle? Og hvorfor er de som vil ha bort Nordlie lavpanner? Er det målt opp mot din egen intelligense eller høyden på ditt hårfeste?

Du har helt tydelig ikke lest mine innlegg om Nordlie og hva jeg mener om ham. Innlegg som begynte like etter at han ble ansatt i FFK. Smartinger med høyt hårfeste, som deg, burde ihvertfall lese hva som blir skrevet her inne før de kommer med påstander om at andre folk ikke har meninger og argumenter. Var det lavmål du sa?

At du støtter Nordlie er helt greit for meg, det gjør igrunnen ingen forskjell. At støtten tydeligvis er begrunnet med at du ikke ønsker å gjøre som "alle andre" gir jo din støtte til Nordlie skikkelig tyngde. Var det du som skrev "totalt blottet for en mening eller et argument"? Ser ut som din mening er å være uenig med andre. Lavmål.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f