Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 05 jan 10, 17:02

Opprinnelig postet av Espen

Nå hadde vel aldri Nordlie noen klausul om at han bare skulle fortsette hvis han lyktes med å bringe klubben opp på sikker plass. Og jeg kan ikke huske at han gikk høyt ut og sa at fornyet tippeliga var enkelt.

Derimot fikk Nordlie en kontrakt som forpliktet ham til klubben i 2.5 år. Da ville det sett rimelig merkelig og uproft ut å kastet kortene etter noen få måneder. Så jeg synes ikke det er rimelig å kritisere Nordlie for ikke å trukket seg. 

 

Men han kunne sluppet støyen som alle etterhvert så ville komme. Han har selv villet ta denne fighten. Og det handler ikke om å beholde jobben, men å sikre seg mest mulig penger.

Jeg kritiserer han ikke for å la vær å si opp selv, isolert sett. Men han burde være den første til å innse at dette ikke kunne fungere.  Om han gjør det, og allkevel kjører det løpet han gjør nå da er det ikke ryktet sitt han er opptatt av, men lommeboka.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f