Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 05 jan 10, 16:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt

En ting er at Nordlie har fått pepper av alt og alle. men hva kunne han gjort selv? Han kunne insett at han ikke vil lykkes med denne spillergruppa og sagt opp jobben med begrunnelse av at han ikke lyktes med å holde plassen. Da hadde han sluppet støyen og den negative omtalen. Dette kunne han gjort lenge før den tøfferste kritikken nådde riksmediene. Og dette ville han fått respekt for, men ikke fem øre(dvs han kunne nok forhandlet frem en viss sluttpakke)

Tydeligvis så gir han blaffen i CV og rykte, og går for penga. Dermed blir det urimelig å kritisere de som begår karakterdrap på Nordlie. Den har han solgt selv.

Nå hadde vel aldri Nordlie noen klausul om at han bare skulle fortsette hvis han lyktes med å bringe klubben opp på sikker plass. Og jeg kan ikke huske at han gikk høyt ut og sa at fornyet tippeliga var enkelt.

Derimot fikk Nordlie en kontrakt som forpliktet ham til klubben i 2.5 år. Da ville det sett rimelig merkelig og uproft ut å kastet kortene etter noen få måneder. Så jeg synes ikke det er rimelig å kritisere Nordlie for ikke å trukket seg. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f