Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 05 jan 10, 16:18
Endret: 05 jan 10, 16:37
Endret av: Espen

Uansett hva man mener om Tom Nordlie, så synes jeg hele situasjonen begynner å bli rimelig uverdig. Fortjent eller ikke fortjent - mannen blir nå utsatt for det rene karakterdrapet i full offentlighet, etter å ha blitt idiotforklart av flere av spillerne, og erklært uønsket av den samme administrasjonen som ansatte ham for noen måneder siden. Kalkulatoren hos Jon Christian Elden går nok varm når han  nå sitter og regner på hva et ødelagt rennomé  skal koste klubben.

Jeg var ikke blant dem som applauderte da Nordlie kom, fordi jeg fryktet langtidskonsekvensene. Men jeg så faktisk litt fram til en trener som kunne sette skapet på plass for spillere, som under den siste tiden under Tom Freddy Aune så ut som en ganske giddalaus gjeng.

Én ting som i hvert fall er sikkert, er at spillerne har lagt et rimelig høyt press på seg selv, forutsatt at Nordlie nå blir sparket. Nå får de det som de vil, og har ingen å skylde på om de fremstår som like tafatte i kampen for direkte opprykk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f