Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 05 jan 10, 14:06

Opprinnelig postet av kjell-H

Fredrikstads fotballfadese kommer ikke som følge av at Tom Nordlie har mistet sin magiske touch, men at byens innbyggere har tillatt det meste av triksing for å få en etterlengtet sportslig suksess. Da må oppgjørets time inneholde mye mer enn et fett sluttoppgjør til treneren», skriver Esten O- Sæther.

http://www.dagbladet.no/2010/01/05/sport/ffk/tom_nordlie/tippeligaen/9779212/

Dette er bra skrevet.

Nordli har min støtte.

Er ikke enig i at det er så veldig bra skrevet, er jo utrolig forenklet. Hvilken mulighet har mannen i gata hatt til å innvirke her? Byens innbyggere har godtatt dette, derfor er de ansvarlige? Bare tull! Skal innbyggerne i de kommunene i Nord som var innblandet i Terra-skandalen lastes for det også da siden de ikke grep inn?

Men jeg unner ikke tom Nordlie å gå igjennom dette han gjør nå, det er alikevel litt merkelig at han kjører den terrorstilen sin på treningsfeltet fortsatt når det har endt med sparken i stort sett alle klubbene han har vært.

Ska


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340