Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 05 jan 10, 14:01
Endret: 05 jan 10, 14:08
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Lunddesign


Det Lunddesign sa

Hallo, du startet med pjattet om empati osv. Jeg har ikke klaget, jeg sa bare at disse to avdankede spillerene kan si hva de vil, men at de gjør det i media, er direkte bak mål. 

Jeg har heller ikke noe behov for å forsvare at jeg støtter Nordlie. Det virker som du vil at jeg skal ha det?

Nordlie har gjort seg fortjent til støtten, han har vært seg selv, en person som vil at kluben skal gjøre det best mulig. Problemet i Fredrikstad er at spillerne har hatt en dårlig innstilling i forkant av trenerbyttet. At de fortsatt går hardt ut mot Tom, er skremmende. Det virker som de ikke tåler å bli stilt krav til. Vi snakker faktisk om idrett, er ikke målet at laget skal gjøre det best mulig?

Mod (Lemmy): Endret milevis med unødvendig sitering. Dersom du siterer hele innlegget, og ikke spesifikke deler av det, er det ikke nødvendig å ta med alt sammen.

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340