Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 05 jan 10, 11:45

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av oasis

Er de " fleste andre medlemmene" Czwartek, Ramberg og deg selv?

Et forsøk på å være morsom? Er PAC og Hansi FFK-medlemmer? Var du på det ekstraordinære årsmøtet igår? Har du kontakt med mange som er medlemmer i FFK? Kan du svare ja på mer enn ett av de foregående spørsmålene?

Fint at du synes det var morsomt, men det var ikke slikt ment. Nei, jeg var ikke på det ekstraordinære årsmøtet igår.

Ja, jeg har kontakt med mange medlemmer i FFK, som er skjønt enige om at det er alt for mange lavpanner som er ute etter å følge bjellekua, med total mangel på egne meninger, du får henge deg på det som er i vinden vettu!

Jeg har verken vært for eller imot Nordlie, men når jeg ser argumentene du kommer med, så ser jeg at det er totalt blottet for en mening eller et argument. Kun "meg og andre vil ha Nordlie bort". Lavmål, eier du ikke egne meninger?

Jeg gir min fulle og hele støtte til Nordlie!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340