Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 05 jan 10, 09:46

Nei jeg forstår deg godt. Når du allerede er trist den dagen det ble kjent at Nordlie ble ansatt, så har du den samme holdningen som enkelte spillere har hatt. Da kan det ikke gå bra. Hadde vi klart å gi mannen en sjanse ved å skape optisme jamfør konstant negativitet, så tror jeg vi skulle kunne lykkes bedre.

Hva skulle Nordlie gjøre? Komme til klubben for å ikke prøve å snu ting? La spillerene fortsette å spille like godt som før han ble hentet? Som du sier, det bør heller rettes fokus på totale underprestasjone fra enkeltspillere. Pål Andre burde vært mer opptatt av å skape ro i klubben, det var det jeg mente. Ikke med et leserinnlegg som omtaler Nordlies lederstil. Hvem er det som ikke vet og viste at han er en streng trener, men som sagt denne tråden er ikke for PAC.

Som sagt har jeg ved flere anledninger sett Nordlie i aksjon på treningsfeltet, dog ikke episoden der han skjelte ut Thomassen som du refererer til.  Jeg er like imponert hver gang, hans iver til å få spillerne til å yte sitt beste, samt hans engasjament både på sidelinjen og utenfor fotballarenaen. Hadde spillerne også satt klubben i første rekke, hadde det vært en fin start på 2010. 

 

 

 

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f