Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 05 jan 10, 09:26

Opprinnelig postet av oasis

Forumet her er ikke med på å skape min oppfatning. Ja, jeg har sett Tom Nordlie under trening opptil flere ganger. Både med FFK og Lillestrøm. Jeg er imponert over den gløden og entusiasmen han skaper, men det krever også at spillerne setter krav til seg selv. De må ville bli best mulig. 

Alle mennesker er sammensatt av gode og mindre gode sider, så jeg er ikke ute etter å "djevelstemple" TN. Men jeg har fulgt med i en rekke år og jeg ble mer trist den dagen det ble kjent at TN skulle trene FFK enn da vi rykket ned. Måten å drive ledelse på og hva han skal ha skjelt ut unge spillere på er under en hver kritikk. Og selvfølgelig skal spillere bli satt krav til og tåle å høre det, men vi snakker om en ubehøvlet oppførsel som ikke hører hjemme noe sted. Du kan kanskje skremme noen til å ikke gjøre feil, men du skremmer ikke noen gode og kreative!

Og hvis du leste PAC's innlegg så var ikke det kun oppgulp. Han var klar i sin kritikk av sine egne prestasjoner og han kritiserte seg selv for ikke å sagt fra under trening når det gikk hardt ut over andre unge spillere. 

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f