Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jan 10, 21:52

Opprinnelig postet av Magnum

Men etter alt som har skjedd de siste månedene, syns jeg vel kanskje at det virker som om møtet ble avholdt på en noe merkelig måte...

Neida, et ekstraordinært årsmøte er ikke å regne som fullverdig årsmøte, siden det oftest bare er ett punkt på sakslista. Som i dette tilfellet, at det skal velges nytt styre.

Det blir atskillig mer debatt, argumentasjon og valgkamp på normalt årsmøte (i slutten av februar). For da kommer det forslag fra medlemsmassen som skal debatteres ferdig før nytt styre blir valgt (de som ble valgt nå må bli gjenvalgt på nominelt årsmøte for å fortsette).

Jeg regner med at det kommer innkomne forslag som vil avstedkomme heftig debatt på årsmøtet i februar. Personlig er jeg utrolig spent på regnskap og revisjon for FFK klubb, for det virker som om økonomien til klubb og selskap er blanda sammen i en forferdelig suppe...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340