Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 04 jan 10, 21:49

Jeg vil takke for den tilliten og støtte jeg har fått av mange her inne på ffksupporter.net den siste tiden og på dagens ekstraordinære styremøte. Det valget som ble gjort av ny styreleder er det beste valget FFK kunne gjort. Svein J er absolutt rett mann for å gjøre jobben sammen med oss andre i styret. Jeg har selv opplevd Svein som formann i klubben den gang jeg selv spilte i FFK og opplevde ham som utrolig ryddig og pålitelig. Dere vil oppleve en mann med skikkelig ryggrad og med klare meninger.

Vi må gjøre klubben folkelig igjen og ta vare på den viktigste ressuresen vi har. Og dersom noen tviler på det så er det oss som er supportere. Det som er skjedd må vi legge bak oss og det er ting vi ikke kan få gjort noe med. Vi må se fremover og gjøre klubben åpen igjen. Og jeg skal ihvertfall ikke slutte å engasjere meg her inne. Norges beste supporterweb er en bra temperaturmåler på hva dere mener om FFK som klubb.

Jeg vet at mange av dere har avventet kjøp av sesongkort, noe et meget beskjedent salg klart viser. Nå ser vi fremover og jeg er overbevist om at vi skal klare å snu den negative trenden FFK har vært inne i. Men vi er avhengig at dere støtter klubben gjennom å kjøpe sesongkort.

Vi skal igjen bli stolte av å være patrioter i Norges beste fotballklubb.

Er du med ?

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340