Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 jan 10, 12:35

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg syns det er altfor mye mas om at vi for guds skyld må satse på talenter. Førsteprioritet må være å hente gode spillere. Norsk fotball utvikles ikke om vi bruker en haug med talenter- vi trenger klassespillere som Makthar Thioune, Anthony Annan, Celso Borges, Mame Biram Diouf, Mikael Lustig etc.

Det syns du ja....? Kanskje lurt å stikke fingeren i jorden å innse at spillere som de du nevner er langt langt utenfor FFKs rekkevidde. Til og med Celso Borges som vi eier er vel tvilsom i neste sesongs stall.
Her er det ikke snakk om å mase for å få inn talenter, men det er helt nødvendig for å få en komplett stall til neste sesong. Så kan de som enda ikke har forstått at FFK er en økonomisk skakkkjørt klubb som i år skal spille på nivå 2 i Norge, drømme om spillere som de du nevner over. På tide å innse realitetene tro?

P.S. Det er ikke for Guds skyld vi må satse på talenter, men for FFKs skyld. Cool

Ser at jeg var veldig upresis der. Det var egentlig mer om norske klubber generelt. Det snakkes mye om talentutvikling i norsk fotball, men det viktigste for klubbene må være å hente spillere som kan heve klubben og Tippeligaen forøvrig. Utydelig av meg.

At FFK skal få inn spillere som de jeg ramset opp er, som du nevner, totalt urealistisk. Klubben bør etter min mening ta opp to- tre juniorspillere permanent, og ha en hospiteringsgruppe på fire- fem utover de som allerede er tatt opp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340