Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 des 09, 15:29

Opprinnelig postet av Brutus

I mye øyne må vi nå satse lokalt og mer langsiktig. Har spillerne tillit til Tom Freddy Aune, synes jeg han skal få sjansen. Mannen gjorde det ikke noe særlig dårligere enn Grønhagen og Nordlie, og med tanke på situasjonen laget og klubben var i når han ledet, synes jeg han kom godkjent fra det. Hente inn en ny dyr trener som tvilsomt er betydelig bedre synes jeg er å gå i den samme fella igjen. Jeg vil heller bygge opp et nytt FFK basert på Aune og en blanding av de spillerne vi har igjen på a-laget samt en 4-5 juniorer, enn å kjøre på i det gamle løpet med svenske trenere og dyrkjøpte importer nok en gang...

Helt enig med deg.

Hvorfor gå over bekken etter dyrt vann som feks Bjørnebye eller assistenten i Sandefjord? Er disse noe bedre enn Tom Freddy Aune? Tvilsomt. Nei, sats lokalt og ungt. Også på trenersiden. Aune kan sammenlignes litt med Knut Tørum, forskjellen er at Aune ikke har fått en reell sjanse til å være hovedtrener. Kampene han ledet laget midt i sesongen regner jeg nesten ikke med da det var kaostilstander i klubben fra før av.

Uansett er det meste bedre enn Nordlie, kanskje med unntak av Rösler og Stavrum.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340