Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 des 09, 13:33

Opprinnelig postet av MR.T

Det er innmeldingsdato som gjelder. Ergo - er du innmeldt før den 4. desember så er det i orden.

Deretter må faktura være betalt innen 4. januar 2010

Se saken her



Kjenner både saken og reglene, MR.T.

Problemet er derimot at Fredrikstadf fotballklubb har hatt  - sett fra min synsvinkel -  et rot uten like når det gjelder medlemmene sine. Det kommer en mail til medlemsansvarlig i løpet av dagen hvor jeg går i detalj, men problemet er som følger:

- Undertegnede meldte seg inn I FFK i 2006.
- Betalte enkelt-medlem i 2007.
- Fikk en regning på familiemedlem (UTEN at jeg hadde bedt om dette) 2008.
- Purret på dette, da jeg ønsket å være enkeltmedlem.
- Fikk NY regning på familiemedlem.
- Betalte da denne på nettgiro sommer 2008, men endret sum til enkeltmedlempris.
- Har ikke fått noen regning for 2009.
- Gjentatte ganger i løpet av 2009 - først i mai, deretter på sensommeren -  har jeg prøve å re-innmelde meg  via Fredrikstadfk.no. (Til tross for at jeg formelt sett IKKE hadde meldt meg ut.)
- Ettersom jeg kjenner godt til NFFs regler og at årsmøter pleier å være rundt februar, prøvde jeg enda en gang å re-innmelde meg via Fredrikstadfk.no slik at jeg var stemmeberettighet på årsmøtet.
- Denne gangen fikk jeg omsider en mail om at jeg var registrert. Denne innmeldelsen skjedde 14.desember, bare noen dager før styret innkalte til ekstraordinært årsmøte.
- Toppen var da jeg fikk regningen (som allerede er betalt) nå i romjula, hvor det fortsatt stod at jeg var registrert som familiemedlem, men at dette ikke lenger er tillatt etter FFKs lov. Bare så det er sagt, Jeg har aldri ønsket eller bedt om å være familiemedlem, kun enkeltmedlem.

- Rart jeg er frustrert? Her ønsker jeg å være betalt medlem i en klubb som sliter med økonomien, men likevel klarer man hverken å sende ut riktige regninger, ha et innmeldingskjema på nettsiden som fungerer, men å stryke et medlem som aldri har meldt seg ut klarer man.

Resultatet er at jeg per årsmøtet 4.januar, helt korrekt etter NFFs regler ikke er stemmeberettiget, men det må være på sin plass å stille spørsmål om hvor mye et medlem skal bruke av energi på å passe på at FFKs interne systemer fungerer.


PS! Dette er i utgangspunktet ingen forumsak, men velger å skrive det, da jeg har hørt rykter om at det er flere som har opplevd rot de siste sesongene.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f