Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 24 des 09, 14:26

Jeg tror vi er ganske enige om at det beste for klubben er at nordlie forsvinner. Det gjelder vel RH også. Der vi er uenige er hvor prioriter det bør være i forhold til klubbens økonomi, men jeg skal i god juleånd klare å være ydmyk nok til å innse at jeg ikke har noe dypt innsyn i detaljene rundt ffks øknomi og åpner for at det godt kan vise seg at mitt inntrykk er feliaktig. Den delen av det blir vel bare synsing fra oss begge uansett. Min grunnleggende innstilling er uansett at ffk bør være svært kritiske før de pådrar seg utgifter nå. Generelt sett bør de vise mer økonomisk nøkternhet da det motsatte har ført oss til den situasjonen vi er i nå. Det er på dette grunnlaget jeg har stilt spørsmålstegn ved den lettvinte holdningen det virker som folk flest rundt ffk har til å fyre noen og pådra seg økte utgifter. Med fare for å virke noe arogant i det siste der..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f