Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 des 09, 17:29
Endret: 17 des 09, 17:37
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Ymer

Det er fler positive ting på gang. 2 kanskje 3 juniorer blir tatt opp i a-stallen i vinter og blir tilbudt kontrakt Laughing

Hm.. Var ikke treneren allergisk mot juniorer alikevel?

Én ting er å ta opp noen juniorer. Det samme er det å si at man satser på egne talenter. En annen og langt viktigere ting er hva som faktisk skjer i form av handling, altså hvordan de blir behandlet, at de virkelig blir satset på og hva det blir ut av disse juniorene. Og med satset på mener jeg noe annet enn som kjegler på B-laget under treninger.

FFK har lenge hatt en tendens til å uttale det ene og det andre med flotte ordelag, gjerne i kombinasjon med noen stuntsigneringer av egne juniorer for å "overbevise omverdenen om at FFK satser på ungdommen", men de fine ordene har ikke blitt fulgt opp med handling. Det har bare tomme ord. Akkurat som den ufullstendige intregreringen i FFK.

Når det er sagt, så var avstanden og satsningen på juniorer like fraværende under Grönhagen, så det blir ikke akkurat noen overgang med Tom Nordlie. Jeg håper likevel at de på toppen har forstått at FFK må forbedre seg på dette området. Nå har de jo heldigvis resignert Even, så det er et godt signal.

Spent på hvem som blir tatt opp. Simen Rafn regner jeg som sikker, da han er en av de mest spennende ungguttende både med tanke på alder og ferdigheter, men hvem andre? Jonas Becken? Han har pondus, men synes han er litt for liten av vekst til å spille stopper, og tror han vil falle igjennom på midtbanen. Kanskje Eyde får sjansen nå som Thomassen blir mobbet ut? Slydal er en målsnik, men mangler litt tempo...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340