Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 17 des 09, 11:18

Jeg er prinsipielt enig i at det ikke er spillergurppa som skal bestemme hvem som er trener i klubben, eller andre ting for den saks skyld.

Men det er noe annet når det stilles en så sterk mistillit til treneren.

TN har en lederstil som gikk ut på dato før krigen, og han evne ikke å motivere spillerne. Det er dramatisk. Han har spisskompetanse på å få lagene sine til å svikte når det gjelder som mest! Cup seier mot Haugesund, etter Sundgots famøse hands i semien og seieren med Viking mot Brann der sistnevnte var klare som seriemestere og stilte med redusert mannskap teller ikke. TN er ikke en fyr spillerne går i krigen for.

At styrene legger et lokk på alt og vil skape ro for enhver pris gjør ikke saken bedre. De sier at Nordlie er ansatt og har en kontrakt de må forholde seg til. Dette er i beste fall historieløst. Når gikk han sist ut kontraktstiden? Er det bedre å vente til i sommer med å avslutte forholdet? Jeg synes styrene er unfallende. Problemet Nordlie forsvinner ikke om man stikker hodet i sanden.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340