Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 09, 10:27

Ukulturen i FFK er vel så utbredt i styrene og administrasjonen som i Spillergruppen.

Synes klubbens ledere er historie løse slik de styrer klubben for tiden. INGEN av de som sitter i lederroller i klubben har erfaring fra Idrettslag eller Fotballklubb fra før, derfor er jeg prinsipielt motstander av dagens ledere i FFK. OK vi har noen styremedlemer som har vært med å surra rundt nede i andredivisjon med klubben, uten særlig hel.

Mens spillerne som faktisk har mye erfaring på omeråde roper varsku, hva skjer.. Dem blir bedt om å holde kjeft!! FFK er ett mini Fredrikstad, Ja få men mektige som styrer, de som sier ifra blir bedt om å holde kjeft. Begynner å bli mektig lei av al "kompetansen" i denne byen. Tro meg, med dagens styre, ledere og trenere skal det ett lite under til om FFK skal rykke opp. For å si det slik, samme smørja som i 84 og i 92.

Når en person som Henriksen, med ett frønsete rykte som leder i diverse organisasjoner i byen, utaler at han ikke vil trekke seg før HAN har fått klubben på rett kjøl!! Vel på det ene året han har styrt har han faktisk klart å trylle klubben ned en divisjon. HAN SETTER SEG SELV FORAN KLUBBEN!! Og nå skal han drive personal politikk, mannen som etter at han forlot en arbeidsplass ble feiret med kake fordi han var så dårlig likt!! Mannen som er så arrogant at han ikke engang vil hilse på gamle naboer.. Er det mulig! Skal han få lov til å representere folkeligheten i FFK??

Og hvordan skal man klare å ta ett styre som har holdt på på den måten de har gjort det siste året seriøst. OG SÅ FÅR SPILLERENE SKYLDEN!! Klage på at det begynte under Eggen og bla bla.. FFK har på kort tid blitt en splittet klubb, der folk kjører sololøp. Vel først få ut de som IKKE hra noe med det sportselige å gjøre FØR man bestemmer en kurs videre.. Hvor lang tid tar det før styrene og lederne skjønner at måten de driver ikke kommer til å løse klubbens store problemer?? Endre planer på nytt igjen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340