Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 des 09, 09:53
Endret: 17 des 09, 09:54
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ihvertfall ikke fra garderoben..... Selvom også jeg er oppgitt over at klubben blir vanstyrt av uduglige ledere.....

Ramberg var tidlig kritisk og negativ til Grønhagen, han var kritisk til TKK som ville kvitte seg med noen av de eldre og han stopper heller ikke nå. Aune har vel gått fri..... Hvorfor tro?

Og ja jeg er kritisk overfor spillegruppen som stort sett har gått i alle andre uten å ha sett seg sjøl i speilet. Hører Ramberg sier noe om at dem trodde ting nærmest skulle gå av seg selv etter sølvsesongen. Vitner isåfall om lite profesjonelle spillere...

Enig i dette. Som Holters tidligere har nevnt her tror jeg det er en ukultur som begynte med KTE (ikke nødvendigvis KTE selv sin skyld, men under hans regime) som ga spillerne mye makt. Spillergruppa burde vite at man må prestere og bli stilt krav til hvis man spiller i FFK, og går det skeis så skylder man ikke på andre. At Ramberg var den som har gått "ut" med kritikken er vel mye fordi han er spillernes tillitsvalgte, da har han jo et ansvar for å formidle meningen til spillergruppa selv om han selvsagt er en del av "ukulturen". Don't shoot the messenger...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340