Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 des 09, 09:44

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Om dere hadde blitt mobbet på arbeidsplassen, hadde ikke dere da blitt glad om noen av de eldre og mer erfarene kollegaene deres hadde gått ut og støttet dere i deres oppfatning om hvordan virkeligheten er?

Nei den MØKKA som skal vekk er nok ihverfall ikke Ramberg. Synes hans måte å reagere på er helt på sin plass.

Det som jeg undres over er hvordan dere som er så kritisk overfor Ramberg/Spillergruppen forventer at FFK skal styres?

Jeg blir rett og slett kvalm av hvordan dere beskriver noen av enkeltspillerne!

Det er riktig, og som tillitsvalgt har Ramberg et ansvar han sikkert også selv føler det frustrerende å ikke få realisert siden han taler for døve ører til klubben. Prinsipielt er likevel flere av utsagnene på kanten av hva man kan kalle lojalt til arbeidsgiver, men i denne krisesituasjonen tror jeg faktisk Ramberg måtte ut med dette for ikke å miste motivasjonen totalt  og kanskje legge opp. Så han lever farlig og var sikkert fullt klar over det selv, for min del kan han like gjerne stille et ultimatum. Det var en ærlig Ramberg som stilte i nettmøtet og han tok også selvkritikk, at folk som tydeligvis har lagt en av våre største kontinuitetsbærere som elsker klubben av hele hjertet for hat er merkelig synes jeg.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340