Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 16 des 09, 22:48

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Isolert sett så har vel erfo ett poeng. Hadde det vært godtatt hvis en spiller hadde gått ut sånn i våres mot Grønhagen eller TKK. Eller når vi får en ny trener og en annen spiller går ut på samme måte osvosv... Hadde dette skjedd i England så hadde det vært det samme som å be om å bytte klubb...... 

   Synes Ramberg må ta en avgjørelse. Og han bør stille ett ultimatum om at han gir seg hvis Nordlie fortsetter, eller bare akseptere at Nordlie fortsetter og brette opp armene og si at dette skal vi klare....

Det er klart. Så lenge Grønis eller TKK hadde hatt denne samme personligheten til Nordlie og gjort de samme tingene ovenfor spillerne så hadde det vært like mye godtatt for min del. Når styret ikke er villig til å høre på samtlige spillere, supporterne, sponsorer og andre personer rundt FFK så har man ikke andre valg enn media. Alt han prøver på er å redde fremtiden til klubben!

For å si det sånn, ingen er større enn klubben så ser jeg ingen verdens grunn til at Hansi skal ta hatten sin og gå. Han setter seg ikke foran klubben, han setter klubben foran seg selv. Dette viser han nemlig ved å gå til media godt vitende at det blir han som må ta støyten for dette. Det er hva jeg kaller å blø for drakta!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f