Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 09 des 09, 12:50
Skal faktisk bli spennende å se stallen i 2010. En del av spillerne har vist ikke lyst til å fortsette under Nordlie, men en del av de har faktisk kontrakt med FFK, de blir ikke billige å løse ut(alt er relativt)og med den elendige økonomien som råder i de fleste norske klubber(Adecco og Tippeligaen)så kommer ikke klubbene til å stå i kø for de akkurat!Pengene sitter ikke like løst lenger i klubbene som før. Etter hva man var vitne til i foregående sessong så er det heller ikke mange av FFK som har økt sin markedsverdi, tvert om. Når det gjelder attraktive spillere i FFK så kan jeg ikke se at det er så mange. Piroja, kanskje, men han er på den "gale" siden av 30, Borges,på sitt beste en klassespiller, mangler tempo og hurtighet,men godt "fotballhode",uttvilsomt FFKs største salgsobjekt. Wallace, skadeforfulgt,meget bra vensreben,men har ikke klart å følge opp 2008 sessongen. Everton og Thomassen,må vise mer før det kan bli snakk om noe handel med noe særlig fortjeneste for FFK. Resten av FFK troppen er etter min mening stor sett middelmådigheter, mange av de ønsker seg nok bort, men spørsmålet er om de har noen alternative klubber å gå til.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340