Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 28 nov 09, 01:12

Det nytter ikke "Topscorer". Det er så mange "4 divisjon" supportere som ikke slipper taket  her så det er nytteløst å få toget på skinnene igjen.  Jeg har sett så mange dretne supportere på Stadion de siste åra, det er nesten så jeg gleder meg til et par sesonger i Adecco'en. Fredrikstad folk er så fornøyd med seg selv og mangler totalt selvinnsikt.

Brede Bøe skrev om dette Fredrikstad-fenomenet tidligere i år, jeg gjenkjente det han skrev med engang.

Om dette skulle gå over, spiller egentlig ingen rolle. Folk pep ut egne spillere ifjor også når det ble sølv. OG, det vil bli gjort igjen, gjentatt, også i tidene fremover. Vi er rett og slett litt sjølgode, om vi får Nils Skutle ved roret så vil han også bli hengt så fort det er noe motbakke. Og folk vil ha henging i fredrikstad by, vi har også sett det i forhold til politikere.

Motivene til FB er også  uklare, de krangler med Demokraten om de er for harde med anmeldelsene på kultursiden, nå er de villig til å ofre FFK som klubb, og de dekker seg bak ordet ytringsfrihet og lar sjikane, sladder og usannheter på FB-bloggene florere.

Det er snart ikke en FFK-supporter som klarer å tenke klart, og det er nesten ingen som er interessert i å støtte fokene som prøver å få noe til. Klubben i våre hjerter blør og vi driter egentlig i det. Det er det værste.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340