Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 nov 09, 12:24

Jeg har aldri tvilt på dere i ffksupporter.net, og det var ingen overraskelse at det viste seg å stemme.

Men det skjer nok dessverre ingenting verken på spiller- eller ledersiden er jeg redd. Nå har Tom Nordlie vært ute og godpratet med Fredrikstads befolkning gjennom Fredriksstad Blad, og stort sett samtlige kommentarer under artikkelen er positive til Nordlie plutselig.

Tom Nordlie har alltid vært flink til å prate for seg, og han er også til tider morsom å høre på under rolige former. Men i kampens/treningens hete er han totalt annerledes. Nærmere schizofreni må det nesten være vanskelig å komme. Jeg kjøper heller ikke dette at man måtte være totalt nazitulling de siste åtte ukene av sesongen for at FFK skulle redde plassen. Dette fungerer bare ikke. Klart spillerne har vært ubrukelige i år, men en spillerstall totalt uten selvtillitt presterer ikke når en trener står og skjeller dem ut etter noter med særdeles grovt ordbruk i full offentlighet.

Nei, vi er nok stuck med Nordlie er jeg redd.

For all del, jeg skal prøve å gi mannen en sjanse hvis han er villig til å forandre- og forbedre seg. Men da nærmest krever jeg at han holder ord i 18+4 spillere-opplegget som han prater om. Gir han faen i ungdomsarbeidet og fortsetter nazistilen sin mener jeg han må bli sparket hardt i ræva ut av klubben. Jeg synes han har fått sin sjanse, og den tok han ikke vare på. Nok burde vært nok nå, men det får andre finne ut av. Bare så synd det er disse gubbene i ledelsen som jeg har null og niks tiltro til.

Jeg leser at Pål André vil ha tilbake Eggen. Det mener jeg også er feil vei å gå. Men selvfølgelig et MYE bedre valg enn Nordlie. Jeg vil ha Rikard Olof Norling som ny trener, eller i hvertfall en trener i den gata der. Men på meg virker dette som en meget bra mann.

Til slutt må jeg bare oppfordre alle som har mulighet til å stille opp på stadion neste år, vi kan ikke holde oss hjemme selv om det er kaos i klubben. Kjøp sesongkort alle som har muligheten! Klubben kommer faktisk foran både spillere, trenere og ledere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340