Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 nov 09, 23:07

Rikard Norling bærer kallenavnet Il Professore for sin grundighet, gode forberedelser og taktiske klokskap. Jeg tror han i utgangspunktet er en 4-4-2-mann, men er flink til å tilpasse formasjon og system til enkeltkamper. Kan spille kynisk på resultater, men har også eksperimentert med 3-5-2 i enkeltkamper. Av hva jeg har lest er han en trenertype som naturlig tenker langsiktig og har en plan med alt han gjør. I tillegg ble han ekstremt populær blant AIK-fansen. Han førte dem opp fra Superettan og rett til sølvplass i Allsvenskan. Fansen demonstrerte og var sterkt uenig da han fikk sparken sesongen etterpå. Han har forøvrig gått i lære som assistent under Stuart Baxter i AIK. Ellers fremstår han som en lugn og veltalende mann i media, og er dresskledd til kamp som svensker flest (foruten Grönis). Helt klart et spennende navn.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f