Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 nov 09, 15:54
Endret: 24 nov 09, 15:56
Endret av: Lemmy

Tror ikke det finnes en spillergruppe i hele verden hvor alle spillerne er helt fornøyde med treneren. Men når kun to (eller tre, som FB mener) av spillerne har tillit til treneren, tror jeg det først og fremst er ham det er noe galt med- ikke spillerne.

Flere her har reagert på at spillerne er så pinglete osv, og at de ikke ønsker trening med mye løping. Hvorfor er da Raio Piiroja så misfornøyd med Tom Nordlie? Piiroja har jo selv uttalt at han elsker vintertreninga, så for ham burde jo Nordlies opplegg være en drøm?

Husk også at Grönhagens treningsopplegg i vinter var vanvittig hardt. Det var ekstremt mye løping for spillerne, så dette er noe de er vant med.

Jeg er helt enig med deg, b-tribunesliter, i at spillerne har vært for dårlige i år. Jeg mener heller ikke at Tom Nordlie er grunnen til at vi rykket ned. Her må du se forskjellen.

Jeg tror ikke spillerne legger skylden for nedrykket på Nordlie. Likevel ønsker de ham ikke med videre i 2010. Her er det en stor forskjell.

FFK står nå foran et veivalg, slik de gjorde i januar også. Da hadde man ikke baller nok til å gjøre det rette valget. Nå håper jeg at klubben har lært av sine feil, tar det "tøffe" valget og gir Nordlie og Hanssen sparken med umiddelbar virkning.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340