Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 18 nov 09, 14:43

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av TheDude

Da synes jeg vi skal satse meget nøkternt og lokalt, raide øssia og hente inn Hegre og Balterød som erstattere. 1 års kontrakt som halvprofesjonelle. Tipper de kunne gjort det helt greit i adecco, ihvertfall for å holde bredde i troppen. Ellers er jo naturlig at de beste på juniorlaget slipper til inne i mellom.

Ære muliiiiiiiig!!! Må si jeg er rimelig glad for at du ikke har noe med FFK og gjøre. Sikker på at du ille skal hente "biffen" også....

Er glad for det jeg også.... Nei, han passer nok bedre til å ha navnet steka eller ribba nå, så han vil jeg ikke hente. Det jeg tenkte var at hvis økonomien er så ille som jeg frykter så er det ikke penger å bruke på forsterkninger. Hvis vi da kunne beholde de fleste og hentet inn disse to for å ha som backup så ville jo det vært en beskjeden innvestering ihvertfall. Er ikke så sikker på Balterød, men Hegre tror jeg ihvertfall ikke hadde drete seg ut i adecco. Tror ikke det er veldig stor forskjell på ham og Vidar.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340