Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 16 nov 09, 09:36

Opprinnelig postet av ffkmufc

Alt annet enn opprykk er uaktuelt! Trur dere Gashi, Askar, Andersson, Valencia, Staw, Thomassen, (Everton, Wallace) er interessert i å bygge opp FFK på nytt fra grunnen av?

Nei, når sesongen starter, så har vi nok et lag som er godt nok til å vinne divisjonen, om vi gjør det er ett annet spørsmål..

Når det gjelder nye spillere er jeg enig med Costanza. Kan finne mye bra i adecco og 2 div. Ellers trur jeg det kan være lurt å hente fram mer enn 2 juniorer. Jeg vil ha fram hvertfall 3, helst 4.

Når det gjelder spillere ut, håper jeg Tegan og Trulsen forsvinner. Resten trenger vi.

Først skal man innfri kravene til lisensen da. Er ikke noen automatikk i at det går i orden. Når det gjelder Andersson og Valencia, så er det vel først og fremst på adecco nivå at de har vært gode(med unntak av en sesong for sistnevnte i Start).

Nye spillere bør komme fra egne rekker. Adecco ligaen vil være en fin arena for spillere som Shabani, Elvestad, Trulsen, Becken, Krathe og Rafn.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340