Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 nov 09, 17:29

Topscorer,

det verste jeg vet er folk som skriver verste værste. Cool

Det nest verste jeg vet er folk som ikke leser artiklene de kommenterer skikkelig:

"Avtalen med Kvik innebærer blant annet at han får deler av lønnen og skal jobbe som selger for Glomma Pall AS."

Nå har vel NRK skrevet bedre og mer fullstendige setninger enn den jeg limte in der, men det er vel ganske mye som tyder på at Kvik ikke dekker lønna hans alene. Og hvis man leter litt mer, så står det jo enda mer - og ganske så tydelig i Halden Arbeiderblad:

Dette koster ikke Kvik fem øre. Glomma Pall ved Lars Morten Nilsen har ansatt Kvisvik i forbindelse med salg og marked. Sammen med støtte fra byggfirma Gjødalstuen og Moen, Rema Høvleriet og Rema Svinesundsparken har man fått økonomien i avtalen på plass.

Uansett om Kvik skulle betalt noe eller 700.000:  Hvor mye tror du Kvisvik vil være verdt for Kvik Halden? Tror du det kommer flere tilskuere? Tror du Kvisvik kan bidra til å hente flere sponsorpenger? Tror du han kan bidra til at flere spillere - yngre og ikke fullt så sugne på millionene - kommer til klubben? Tror du Kvisvik kan bidra til å gjøre ungdomsarbeidet i klubben lettere, gjennom å ha en så profilert spiller på laget?

Dette vil bidra til å løfte Halden-fotballen og jeg synes det var en veldig hyggelig overgang. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f