Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 09, 17:04
Endret: 12 nov 09, 17:08
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av solano2

Ikke gjør det dum a! Selv du er vel enig i at det skal være helt naturlig for a-treneren eller noen rundt a-laget å være til stede på juniorkampene?

Hvorfor er dette en selvfølge? Er det sånn i andre klubber? Det er helt sant og riktig at a-lagets støttespillere også skal følge juniorlaget og at FFK må følge med på de talentene vi har i klubben, men lager jo Plankekæll bare et påskudd for å fortsette sin hetsing av Nordlie. Og nei, jeg stiller meg ikke bak Nordlie, men jeg blir provosert over at man lager egne "sannheter" for å gi påskudd for å slakte Nordlie.

Grunnen til at jeg spurte om hvorfor Plankekæll ikke skulle ta over som trener var dette innlegget

Hadde jeg vært hovedtrener i en klubb hadde jeg sett på det som helt naturlig å få et personlig inntrykk av klubbens fremtid, ikke bare få et par rapporter fra en eller annen juniortrener en gang i blandt. Derfor ville jeg tatt meg bedre tid til feks slike kamper. 

Fin tanke, men å bruke det til å kritisere Nordlie er utrolig søkt når man vet at dette ikke skjer i andre klubber.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340