Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 nov 09, 16:32
Endret: 12 nov 09, 16:35
Endret av: Plankekæll

Siden jeg ikke fikk noe svar forrige gang, kom jeg med et nytt spørsmål.

Og jeg har heller ikke denne gang fått noe svar.

Det er godt mulig Nordlie hadde en god grunn til å ikke være tilstede på denne kampen, ikke vet jeg. Men da bør det være andre som representerer seniorlaget på plass. Hvis det er heksejakt så greit for meg.

Jeg har prøvd å dempe meg i det siste, og jeg tror også jeg har klart det. Men jeg må få lov til å stille et spørsmål (som jeg ikke har fått svar på) uten å bli sett på som o store Judas og Hitler themselves med en gang. Smile

Du spør om jeg kan huske om noen av våre tidligere trenere frekventerte på juniorkamper. Grönis gjorde hvertfall ikke det, han kunne jo ikke navna på de beste juniorspillerne engang.

Hadde jeg vært hovedtrener i en klubb hadde jeg sett på det som helt naturlig å få et personlig inntrykk av klubbens fremtid, ikke bare få et par rapporter fra en eller annen juniortrener en gang i blandt. Derfor ville jeg tatt meg bedre tid til feks slike kamper.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f