Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 11 nov 09, 20:15
Endret: 11 nov 09, 20:26
Endret av: Rey

Først truer han med å offentliggjøre lister over deltagere og notater fra hemmelige møter for å få fjernet Henriksen. Han sier mer eller mindre rett ut at blant deltakerne var styrelederne Gjelnes og Kristoffersen, i tillegg til representanter fra administrasjon og spillerne. Dette er svært alvorlige påstander og reaksjonene har vært massive. Ikke minst setter noe slikt Gjelnes og Kristoffersen i et svært amatørmessig lys.

Senere går et samlet styre ut med en pressemelding signert av Gjelnes, hvor påstandene dementeres. Ingen i FFK-styrene har deltatt på noen hemmelige møter overhodet.

Når F-B deretter konfronterer Berg med dette, eksisterer det plutselig ikke hverken lister eller notater. Mannen har åpenbart bedrevet regelrett løgn. Hvor dum er det egentlig mulig å bli?

Ulf Berg & sønn er i ferd med å ødelegge hele supporterklubben. Folk står i kø for å melde seg ut. En ny supportergruppering blir trolig etablert. Klubben FFK har disse premieidiotene allerede gjort masse for ødelegge, uten at de evner å fatte det selv.

Denne dårskapen har nå gått for langt. Personlig skammer jeg meg over å i det hele tatt bo i denne byen.

http://f-b.no/article/20091111/NYHET/537069913/1220/NYHET

MOD: Slått sammen med tråd hvor dette allerede blir diskutert


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f