Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 nov 09, 17:45

Opprinnelig postet av Lemmy

Jøss. Vi blir kritiserte for å ikke være seriøse ettersom vi ikke har redaktør, og nå skal vi jaggu sidestilles med vanlige medier også.

Hvorfor blir TV2 da aldri kritisert? De, og flere andre riksmedier, driver jo med såkalt "synsing" og "erfaring" nesten daglig i sine sportssaker.

Saken er det at ffksupporter.net har et godt kildenettverk og vet mye om hva som foregår i klubben. Vi kan velge å tie det ihjel, som vi utallige ganger har gjort gjennom sesongen. Eller vi kan velge å publisere det, slik vi gjorde med saken om Nordlie.

Om vi er arrogante eller ikke, blir en subjektiv sak. Jeg syns hvertfall ikke det er arrogant å poengtere at vi har hatt rett to ganger tidligere når vi har blitt massivt kritisert.

Når har jeg kritisert dere for ikke å ha redaktør? Og jeg har sikkert flere titalls ganger kritisert TV2 og andre medier. Senest i forigårs:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=13219&side=1&fid=233333#233333 

Kreativ måte å prøve å skifte fokus på...

 

Grunnen til at man ser på ffksupporter.net på lik linje med andre medier er fordi dere flere ganger har greid å gjøre godt arbeid med nyhetene og vært først ute med saker.

Og som nevnt utallige ganger tidligere (du kan gjerne lese postene mine), så spiller det dessverre ingen trille om dere har rett eller ikke. Situasjonen for denne saken burde gjøre at publiseringen ble droppet. Jeg gidder faktisk ikke å repetere meg selv flere ganger så les øverst på denne siden. Artikkelen er en tynn sak hvor man slenger ut en påstand som ikke blir fulgt opp i det hele tatt. Man gir inntrykk av å ha en troverdig kilde, hvorfor er det da en sak å beskrive situasjonen med mer enn "kun to spillere har tillit til Nordlie"? Hvordan er sammensetningen i gruppa, og er det derfor slik å forstå at alle andre enn disse to har mistillit til Nordlie? Hvorfor er det sånn? Hva er begrunnelsene til spillerne? Det eksisterer ikke et eneste sitat i artikkelen, og det må sies å være skammelig når man slenger ut så bastante påstander. Har man en kilde, anonym eller ikke, er sitater fra den et godt utgangspunkt for å lage en troverdig artikkel.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340