Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 nov 09, 17:17

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Akkurat. Jeg synes det ofte legges ned godt arbeid her, men man begynner å få en overdreven tiltro på egen fullkommenhet, og ffksupporter.net synes jeg begynner å fremstå som ganske arrogante. Man kritiserer FFK for liten ydmykhet, men her opptrer man som de høyverdige sannhetsformidlerne som alltid har rett, og kritikk svares som regel med "vi får se hvem som har rett". Våkn opp! Det handler faktisk ikke om dere har rett eller ikke, det handler om ansvaret dere har som utgivere av nyhetssaker som brukes på lik linje som nyhetssaker i media. Da må man ha mer enn anonyme kilder og løse rykter.

Jøss. Vi blir kritiserte for å ikke være seriøse ettersom vi ikke har redaktør, og nå skal vi jaggu sidestilles med vanlige medier også.

Hvorfor blir TV2 da aldri kritisert? De, og flere andre riksmedier, driver jo med såkalt "synsing" og "erfaring" nesten daglig i sine sportssaker.

Saken er det at ffksupporter.net har et godt kildenettverk og vet mye om hva som foregår i klubben. Vi kan velge å tie det ihjel, som vi utallige ganger har gjort gjennom sesongen. Eller vi kan velge å publisere det, slik vi gjorde med saken om Nordlie.

Om vi er arrogante eller ikke, blir en subjektiv sak. Jeg syns hvertfall ikke det er arrogant å poengtere at vi har hatt rett to ganger tidligere når vi har blitt massivt kritisert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340