Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 nov 09, 17:10

Opprinnelig postet av Ymer

Tviler ikke på det som skrives her jeg(saken med Nordlie er korrekt nok den), men de som sitter i "redaksjonen" (i dette tilfellet Lemmy) burde være ydmyke nok til å respektere at det er andre som også har kilder. Å forsvare seg med "hvorfor har du mer rett enn oss" står ikke i stil med kvaliteten på det som leveres ellers på disse nettsidene...

Ellers så er svaret til Supreme NTM ovenfor her bra det..

Det var på ingen måte ment som noe sånt. Det jeg mente var at jeg oppfattet det slik at Supreme NTM mente han hadde rett på grunnlag av hva en annen forumbruker hadde skrevet.

Jeg kan ikke snakke for de andre bak dette nettstedet, men jeg er hvertfall ydmyk nok til å se at vi kan ta feil og at andre kan ha rett i stedet.

Selvfølgelig kan det godt hende at vi tar feil, det vil sikkert fremtiden vise. Men om man ser på tidligere saker, så viser de at vi både har en høy treffprosent og et godt kildenettverk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340