Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 nov 09, 16:53

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvorfor skulle din påstand om at flere spillere ikke valgte å ta side i saken stemme bedre enn vår påstand, Supreme NTM?

Det er ikke min påstand. Det er en av brukerne som har stilt seg helt og holdent bak dere i saken, Godegeir:

Opprinnelig postet av Godegeir

Jeg har hørt at 3 spillere hadde tillit til nordlie,men at noen er usiker på om den ene forsto hva man diskurtere pga språkproplemer,forøvrig valgte 3 av spillerne deribland ramberg å ikke ha noen ofentlig mening da de som tilitsvalgte skal fronte flertallets meninger.Så sånn sett har både FFK suporter.net og ramberg sitt på det tørre...

 

Og holdninga om at tiden vil vise hvem som hadde rett er skremmende. Det spiller faktisk ingen rolle om faktumet er sant eller ikke (som sagt tror jeg på det), men her har man plumpet ut i en dyp myr av troverdigetsproblemer. Det er flere aspekter som hver for seg burde vært nok til at man så at saken ble for tynn og minebelagt.

- Situasjonen i spillergruppa etter nedrykket, laget er så og si i oppløsning

- En spillergruppe overfylt av intriger og skandaler

- To støtter Nordlie? Hva sier de andre? Er det mistillit blant alle de andre enn disse to? Hvorfor beskrives ikke situasjonen hvis man har en "troverdig" kilde? Det eneste som kommer fram er en påstand om at kun to spillere støtter Nordlie, resten av situasjonen ignoreres bevisst. Agenda? Javisst.

- Kilder som krever anonymitet er greit å bruke, men her må man trå varsomt. Begrunnelsen for anonymiteten i artikkelen gjør på ingen måte artikkelen mer troverdig, snarere tvert i mot. Å publisere løse rykter som noen har hørt om Nordlie for å rettferdiggjøre bruken av anonyme kilder skurrer enormt. Ikke bare bruker man anonyme kilder, man begrunner det med enda mer anonyme og løse rykter. Her må man ha hold i påstandene, hjelper lite at man "vet" at man har rett.

- Hvorfor bruker man ingen tid på å finne ut HVORFOR det ikke er tillit til Nordlie? Slenger man ut en påstand må man først og fremst begrunne den, men man har også et ansvar for å finne ut hvorfor det har seg sånn.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340