Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 nov 09, 23:01

Her føler jeg du bommer grovt, tripod.

Har ikke inntrykket av at disse tre ønsket TKK vekk. Karlsen ønsket et generasjonsskifte, men det er ikke sikkert fordet at alle disse tre ville forsvunnet. Etter hvordan jeg har skjønt Karlsens tankegang, så er høy alder og høy lønn lite ønskelig. Høy alder, bra kvalitet og grei lønn har jeg derimot forstått at han syns er helt greit.

Nå er det vel ikke alle disse tre som har like greie lønnskrav, men jeg føler meg sikker på at ikke alle disse tre ville forsvunnet.

Jeg kan ikke huske at de har furta over Lotto-utspillet. Den som reagerte sterkest på det var vel Ardian Gashi.. Czwartek har jo ytret noe nå, men dette har ikke vært direkte mot Henriksen. Det skjedde også etter at sesongen var over.

Om jeg vil beholde disse tre er en annen sak. Jeg ønsker ikke Kvisvik med den lønna han har i dag. Czwartek syns jeg er for dårlig, men behandlingen han har fått er uansett en skam. Ramberg ville jeg hatt med videre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f