Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tripod-

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 12

Lagt til: 10 nov 09, 22:51
Endret: 17 des 09, 19:26
Endret av: tripod-

Det er min følelse sett utifra det som har vært i media gjennom hele sesongen. Dette var hovedmennene, sammen med Grønhagen, som var i konflikten med Tor-Kristian Karlsen. Tor-Kristian Karlsen ønsket å gjøre et generasjonsskifte, noe som selvfølgelig var lite populært blant "gamlekara", spesielt  Ramberg og Kvisvik ønsket Tor-Kristian Karlsen sparket, ikke for FFK sitt beste, men for sine egne jobber og karrierer.

Så var det "lotto-saken". Ekstremt klønete av Henriksen. Gamlekara med utgående kontrakter var garantert de som tok seg mest nær av dette. Og det er greit å reagerere, men drive å furte over denne uttalelsen gjennom hele sesongen? Garantert demotiverende i spillergruppen. Henriksen har mest skyld, men Ramberg, Kvisvik & Co var garantert ikke brannslukkere.

Så kom Tom Nordlie, gamlekara blir satt på benken og tribunen. De samme personene er de mest kritiske i pressen, som vanlig.

Spesielt Ramberg og Kvisvik har stor autoritet i spillergruppen. Pga av en del saker som de personlig ikke er fornøyd med, hovedsakelig deres egne kontrakter og satsing på andre spillere en de selv. Så har de fått med seg resten av spillegruppen og skapt et hysteri.

Mye av kritikken Henriksen har fått, er jeg enig i. Men jeg tror de som er viktigst og kvitte seg med før neste sesong, er Ramberg, Kvisvik og Czwartek. Jeg tror kjemien og positivitetn i spillergruppen vil bli langt bedre om disse forsvinner.

Jeg vil påpeke at jeg ikke sitter med noen inside informasjon, dette er bare slik jeg tolker saken gjennom media.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f