Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 nov 09, 17:01
Endret: 10 nov 09, 17:02
Endret av: KeJ

Opprinnelig postet av Jonek

Jeg stiller dette spørsmålet om hvilken rolle spiller ffksupporter.net ?

"Saken fra ffksupporter.net ble først plukket opp av NTB. Senere ble den referert også på blant annet NRK og TV2-sportens nettsider som abonnerer på NTBs nyhetstjeneste."

og

"Jeg synes det blir for dumt, sier Nordlie. Han er vant med å få hard medfart i media, men trodde ikke store aktører skulle basere sine saker på anonyme kilder til et supporternettsted."

Har Daglig leder: Stein André Sæther i ffksupporter.net bare kastet seg over klubben i våre hjerter og laget mer sladder og guffe, enn det som streng tatt er nødvendig?

La avisene ta seg av dette.

Her er jeg ikke uenig med Hovedtrener i FFK Tom Nordlie.

Les VG: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=592070

Dette stemmer ikke! ffksupporter.net kommer med noe som ikke stemmer!!!!

Les hva Ramberg sier.

http://www.dagbladet.no/2009/11/10/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad_fk/tom_nordlie/8968932

/

 

Jeg lurer virkelig på om ikke enkelte her bør gå i seg selv. Hva i all verden er det folket driver med? Altså, dersom noen utenforstående eller gjengangere her inne skulle være av den oppfattelsen at gutta på dette nettstedet ikke ønsker FFK som klubb alt godt, ja da må man jo være rablende gal? Det som blir frontet på denne siden er et resultat av kontakter og informasjon gitt i, la oss kalle det fortrolighet, ikke rykter og annet vas.

Som nevnt i en annen tråd behøver man ikke være Atomforsker for å forstå hvorfor Ramberg, PAC eller andre i klubben verken kan eller ønsker å uttale seg negativt om det som skjer, det er deres arbeidsplass og ingen ønsker vel å ødelegge det lille som er igjen?

Tom Nordlie er et kapittel for seg selv, mannen eier ikke selvinnsikt og burde strengt tatt forstå hvilken vei dette går. Personlig hadde jeg aldri i livet takket ja til en jobb der jeg skulle lede en gruppe mennesker som på forhånd har gitt uttrykk for at de ikke hadde tillit til meg. Da går du til en oppgave som er umulig. Når du i tillegg klarer å bekrefte enhver myte om deg selv i løpet av de neste ukene har du ingen mulighet til å fortsette...

Opprinnelig postet av Jonek

Jeg takker for meg i denne tråden, men håper at leserne synes det var av interesse.

FFK!

 

Og der forsvant troverdigheten din...

 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f