Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 16:30

Personlig mener jeg at Aune bør få muligheten til å lede FFK på et ordentlig grunlag og ikke som "vikarierende" trener, og dermed ha mer makt. En sportslig direktør bør også være på plass som har til sikte å satse yngre og finne de riktige spillerne. FFK bør være en klubb som har fullt oversikt over spillere rundt om i distriktet og nedover i divisjonene. Vi har en kraftig investeringsgruppe i ryggen som er mer enn villig til å legge ut penger. Det mange misforstår er at en Afrikansk spiller til flere millioner ikke er et hett investeringsobjekt en en ung spiller nede i divisjonene... Vi må rett og slett bruke den ressursen vi har i spillerinvest og ikke bare skrike ut når vi trenger en spiller til flere millioner, og samtidig klage når de ikke vil gi noe tilbake etter salg... (en liten digresjon)

Aune under Nordlie vil gi null videreutvikling da jeg slik jeg har oppfattet det at Nordlie er svært egenrådig og ønsker alt sportslig ansvar. At han i tillegg har med seg gymtrenern sin i tillegg til de assistentene vi har er også dumt.

Mitt ønske er at styret og Henriksen går krypende tilbake til spillerinvest og forklarer at de har gjort en tabbe, ber de om å kjøpe ut Nordlie allerede denne uka. Sette i gang en diskusjon om FFKs sportslige verdier og sette en fremtidsrettet strategi og ansette en profilert og kjent hovedtrener. Ansett en sportslig direktør/talentutvikler ala Eggen eller TKK. Sidestill deretter Aune som neste hovedtrener i FFK og la han få ansvaret for talentuviklingen og foreta en grundig "opplæring" til hovedtrener.

Om vi rykker opp i 2010 er meg likegyldende. Det jeg bryr meg om er at FFK går tilbake til den klubben vi en gang var, og er en aristokrat i Norge som alle ser opp til og misunner for dens verdier og tankemåte innen fotball. Om vi spiller i 1. divisjon så får det bli med det! Ut med Barsom, ut med Nordlie, og inn med talentfulle spillere med utviklingspotensial. Sats enda mer på 2. laget som en utviklingsarena i Fredrikstad og ikke bare en arena for avdanka A lagsspillere!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340