Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 nov 09, 15:49

Etter å summert alt av rykter her inne, klubbens grusomme økonomi og sitater i media ser jeg gjerne disse UT av klubben i mitt hjerte;

- Henriksen og CO. Henriksen er ansiktet utad, men tar ikke alle avgjørelser alene.

- TN. Stoler 100% på ffksupporter.net sin artikkel om at kun 2 spillere har tillitt til ham.

- Bosman- og långjengen Kenny, PAC, Wass, Barsom, Kvisvik, Everton, Gardar.

- Bør kvitte oss med en dyr i drift Tegan.  

- Ophaug har vist elendig form etter skaden, er gammel, høy lønn - selg/gi bort.

- Piiroja, Borges og Wallace forsvinner ganske sikkert til klubber i øverste liga (enten TL eller utlandet). Frykter Raio til Brann etc.

- Bør Lala hentes? Er det midler til det? (1mill cirkus).

- Ramberg har aldri imponert meg, men per dags dato trengs han nok på den sentrale midtbanen én sesong til. Samt har jo Martin tatt korsbåndet...

Foreløpig tropp 2010 i 4-4-2 (ny trener):

Staw/Braathen

Askar  Martinsen  Shabani  Thomassen

Valencia/(Lala)  Gashi  Elvestad/Ramberg  Wallace

Trulsen Andersson

Egentlig en meget god 11er som skal rykke opp rimelig "greit" hvis samtlige har rett innstilling og holdning.

Benk; plenty med spennende talenter i klubben, spe på med de. Adecco er i utgangspunktet en glimrende mulighet for klubben å starte på nytt med yngre spillerstall. Talenter i kombinasjon med erfarne gir opprykk til 2011!

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340