Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 nov 09, 13:44
Endret: 10 nov 09, 13:45
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Ganske utrolig, men det bekrefter det jeg har sagt i hele år, styret er svakt og lite kompetent.

Unskyld at dette nå blir rettet mot deg, men mange snakker hele tiden om styret når de snakker om klubbledelsen. Hvilket styre er det du mener?

Klubbstyret som velges av medlemmene på klubbens generalforsamling? Her er det flere plasser som skal velges på generalforsamling i vinter. Ca halvparten er det vel, siden de sitter for to år om gangen.

Styret i FFK Sport ASA som velges av aksjonærene i Sport ASA?

 

Klubbstyret kan altså påvirkes direkte av medlemmene. Det er verre med styret i Sport ASA. Det som er litt spesielt er at Styreleder i FFK, Carl MOrten Gjeldnes, ikke har styreplass i Sport ASA da klubben er en betydelig aksjonær i Sport ASA.

Helt greit det, jeg snakker om ASA eller AS styret. Da det vel er de som ansetter adm.dir osv.
Selv om klubbens styret har ett indirekte ansvar de også, de bestemmer jo tross alt over klubben når alt kommer til alt.
At Gjeldnes ikke sitter i ASA/AS styret er for meg merkerlig, men det var vel noe som skjedde når de skulle ha nok kvinner i styret.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340