Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 nov 09, 17:27
Endret: 08 nov 09, 17:28
Endret av: Willy René

Prisen er av uten betydning for meg, jeg betaler den lille skjerv ekstra hvis FFK virkelig gjennomgår og evaluerer fiaskoen og tar grep for å bli en moderne profesjonell fotballklubb hvor intriger og maktkamp settes tilside, hvor klubben gjennomgår allt fra talentutvikling, byprosjekt, FFK-college, organisasjonsstruktur, evaluerer administrasjonen og styre, tar grep hvis det er nødvendig, hvis FFK evaluerer medieprofil og endrer denne, blir en klubb som er åpen og hvor lovlydighet aldri skal kunne trekkes i tvil (Piroya-saken) etc. etc........

Hvis arrogansen og den overfladiske fasadeimagen blir erstattet med ydmykhet, målbevissthet og teambuilding for å skape kraft og kompetanse for å realisere vår alles drøm, nemlig å se FFK som en storhet og betydningsfull aktør i norsk fotball, en aktør som vil føles like uunværlig som RBK.

For å komme dit må handlinger foretas, og da, da........

kan prisen gjerne gå opp 10 % for min del.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340